02 September 2014

TESTIMONI SET PENYUSUAN SHAKLEE ~ SUSU BADAN CUKUP UNTUK ANAK KEMBAR




Assalamualaikum...arini AR nak kongsikan testimoni dari rakan sid yang mempunyai anak kembar memberikan susu badan sepenuhnya dengan mengambil supplemen Shaklee.

Saya ditakdirkan Allah mendapat anak kembar.. Masa tau tu rasa macam dah fully prepared nak jage twin ni. Buat research sane sini, tanye kawan yang ade experience semua.
 
Tp saya lupa, lain bayi lain caranya. Turn out to be, waktu dalam pantang tu anak-anak saya sangatlah kuat nanges. Sikit sikit nangis. Saya memang niat nak fully menyusu badan. So bila diorang nangis, after check bende lain (kembung ke tak, pampers basah ke tak), n takde problem, so saya susukan diorang. Bayangkan! Last last tu saya yang jadi penat sangat..dah takde energy dah kate orang. Yela, siang malam macam tu. tido pun macam tak tido sangat..
 
Time tu suami say dah suggest utk pakai susu formula sebab kesian tengok saya macam tu. dah jadi macam patung bernyawa pun ada (hyperbola sket. Aha). Saya tak nak..nak jugak menyusu badan. Time tu baru la saya usha sane sini tengok macam mana cara nak banyakkan susu (takut diorang tak kenyang) and badan still bertenaga. And after doing some research, saya ambil keputusan utk cuba Shaklee. Memang sebelum ni dah banyak kali dengar pasal Shaklee, tapi tak terfikir nak ambil.
 
Saya start dengan mengambil Set Penyusuan Lengkap Shaklee (vita C, vit B, Vitalea, Ostematrix, Alfalfa) dan kemudian tambahkan lagi dengan ESP. Perubahan yang ketara jugak dialami. Badan cergas walaupun fully bf, susu Alhamdulillah mencukupi utk si kembar - pekat dan mengenyangkan! Alhamdulillah, saya tau dan yakin yang saya dah buat keputusan yang tepat dengan memilih Shaklee.. - Puan N
 
 
 
Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.

 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ff2182172c8da2d80ebf6d0a22b749f2
 

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.












Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid

Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam  
 

0 comments:

Post a Comment