09 September 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE DI PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, USJ, TAMAN EQUINNE (SERI KEMBANGAN) DAN BANDAR KINRARA


Assalamualaikum...bagi yang dah sedia maklum.. AR adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, USJ, TAMAN EQUINNE (SERI KEMBANGAN) DAN BANDAR KINRARA. Memandang kan ramai pengguna tegar Shaklee yang lebih suka untuk mendapatkan produk secara pick up @ Cash On Delivery In Shaa Allah AR cuba sampaikan di Kawasan yang tersebut.
 
Bagi luar kawasan atas permintaan atau budi bicara. Chewaahh. Kenapa banyak sangat tempat nya...hehe..Sebab rumah mak AR di Taman Puncak Jalil, Seri Kembangan. So dari Putra Heights Ke Puncak Jalil boleh la singgah beberapa tempat. AR suka hantar2 barang ni...boleh pegi umah mak selalu..hehe alasan.
 
Untuk membuat pesanan atau pertanyaan terus dan membuat temu janji boleh lah hubungi AR di 012-6102263 (sms/whatsapp). Add fren di facebook Ajuya Rashid Jika masih tidak pasti untuk mendapatkan set atau produk yang bersesuain boleh la mendapatkan konsultasi secara percuma dari AR. Dapatkan harga istimewa dari AR.
Selain pick up atau COD di kawasan di Putra Heights, Bandar Kinrara, Taman Equine di Seri Kembangan, USJ, dan Puchong AR juga menyediakan penghantaran secara pos laju dan Gdex ke seluruh Malaysia. Biasanya penghantaran mengambil masa 2-3 hari bekerja.
 
 
 
Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.
 
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c84f741b048a0721739ac52c241ba5df
 
 
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid

Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 
 

0 comments:

Post a Comment