08 September 2014

Shaklee Collagen Powder Dan Testimoni (Kulit Lebih Cerah dan sekata)

 
Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
 
  • Kolagen Dari Sisik Ikan Merah ~Sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.
  • Ekstrak Biji Camellia Japonica ~ Terdiri dari asid oleic, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi uang mampu mengurangkan radikal bebas.
  • Ekstrak Pfaffia ~ Pfafia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji camella japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
  • Elastin dari kolagen Ikan ~ Elastin memelihara kulit menjadi fleksible tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastic.
  • Vitamin C dan Vitamin B ~ Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.
  • Ekstrak kekerang ~ Glucosamie ekstrak kekerang adalahpenting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
  • Lactobacillus acidophilus ~ Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula system usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
 
Manfaat Utama Shaklee Collagen Powder 
  • Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen didalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas diudara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain. Makanya Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.
  •  
    Tampak Lebih Muda 
  • Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.
  • Kuku akan menajadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat
  • Kulit akan kurang kering dan dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
  • Membantu menghilangkan tanda penuaan.
  •  
    Rasa Lebih Muda
  • Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium.
  • kalsium membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinan menjadi rapuh.
  • Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.
  • Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
  • Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepasa otak dan ini disokong oleh kolagen.
  • Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik walaupun anda semakin menua.

Testimoni Shaklee Collagen Powder
 
 
 
Pic dua2 ni mmg pic asli..xpakai make up ke apa..sebab tu korang boleh tgok lagi kesan pigmentasi yang semakin samar2 tuh..Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit..Dulu kakak sy sendiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe.Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2..Dah bertahun2 ngan jeragat nih.. Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2.
 
Jadi sy amik keputusan..Biarlah sy tunggu hilang sendiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikan..sebab sy yakin ia akan hilang. Btw umo sy masih 24tahun(salam perkenalan...Sy mama 3anak kecil :P ramai plak dok pm sy panggil kakak...segan hikhik).
 
Kesan utama collagen nih..Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2, sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur, berkhemah sana sini. (baru suami  ckp td haha. Sebab dia xnak tegur sbelum ni takut sy upload pic sndiri. Pdhal pic sndiri kat fb pun jarang nak kuar)
 
 
Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.
 
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a7a89f98fdd903aadac6707dcda43a9d
 
 
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
 
 
 
 

Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid

Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 
 
 

0 comments:

Post a Comment