25 September 2014

BAHAGIA DENGAN BISNES SHAKLEE


Tajuk xtahan...hehe..sebenarnya xtau nak buat tajuk apa...tapi pagi ni memang sentap tengok kawan update Tanda Akhir Zaman kat atas tu..Wallahualam....sempat luahkan apa yang terbuku dihati di wall facebook pagi ni. hehe
 
"Terasa sangat...walaupun sudah 2 tahun berlalu..sempat jugak menumpangkan anak dirumah mak. hantar pengasuh sebulan je. tiap kali ambil kakak tina dulu pampers berat mcm xtukar 1hari. baju bekalkan 2pasang abis diguna..pampers 4keping pun habis. tapi pampers xbertukar. pelik. pusing2 mak juga jadi mangsa. walaupun jauh sanggup hantar. 4 kali jem pergi balik kerja sebab hantar anak dulu.
 
Dalam masa tu juga..selalu google cari kerja yang boleh dibuat hanya dari rumah..4tahun ju...ga ulang alik. gaji lepas duit minyak dgn tol, duit untuk mak, kereta husband bayar jadi boleh la simpan skit2 untuk bekalan hari tua. tapi mak terpaksa terlibat sama.
 
Bila anak dah masuk dua..memang dah xboleh nak harap kat mak lagi..dia semakin tua. bukan untuk kita je hidup dia...terasa penting kan diri sendiri. dalam masa yang sama xnak kurangkan duit belanja mak. set time nak berhenti kerja bila2..bekalan dalam bank untuk beberapa bulan sementara cari kerja dekat dengan rumah.
 
Nekad berhenti...tapi lain yang saya jumpa. Alhamdulillah...berjodoh dengan Shaklee...Setakat nak keluar cari kerja dengan ijazah dan pengalaman kerja 5 tahun untuk dapatkan 3-4k gaji...dalam masa 5bulan Shaklee boleh bagi lebih daripada tu. Masa kerja yang flexible dan lebih banyak masa untuk anak2 dirumah. Bersyukur ditemukan dengan Shaklee. Malah boleh bagi mak lebih dari masa kerja dulu. Seronok kerja tanpa komitmen dengan orang lain.
 
Jujur saya cakap..hidup saya banyak berubah selepas berjumpa dengan Shaklee. dari semua aspek,. yang penting lebih bahagia. DIMANA ADA MASALAH DISITU ADA PELUANG. U DECIDE!!"
 
Ramai yang salah anggap kata AR buat bisnes Shaklee lepastu baru berhenti kerja. Tapi AR jumpa Shaklee masa dalam notis 2bulan. sebab tempat kerja dulu nak berhenti kerja kena notis 2bulan. Jadi nak xnak AR kena berhenti dulu baru boleh cari kerja lain. Sebab xbanyak company yang nak tunggu sampai 2 bulan kan. So AR pun atur la strategi nak benti kerja tu. Strategi AR xde apa pun...Just simpan duit untuk bekalan nak bagi mak untuk 2 3bulan. Tapi Alhamdulillah..habis je duit simpanan bisnes Shaklee dah semakin maju. Malah AR boleh bagi mak sehingga 4 angka sebulan. Tak termasuk bekalan supplement bulanan. Chewaah tu pun nak cakap.
 
Tapi memang betul kan...semua kita nak buat yang terbaik untuk mak. Ikutkan kalau AR xkerja pun In Shaa Allah cukup la nafkah yang suami bagi bulan-bulan. Tapi xkan untuk mak kita nak hulur pun xboleh. AR ada adik2 yang masih bersekolah. Sudah tentu banyak duit belanja nak pakai lagi. Hmmm....itu je la kot untuk harini. Kenangan semua tu. Tapi sekarang Alhamdulillah...Bersyukur banyak2 ditemukan dengan Shaklee...Bisnes tanpa modal..modal nya rajin je...ada internet, ada semangat nak berubah. itu lah AR.
 
Bagi anda diluar sana yang masih fikir apa Shaklee boleh bagi?? jangan la fikir banyak sangat..kdg2 byk fikir je..tapi kerja 1 pun xjalan. AR join Shaklee pun memang xpk apa..AR pk nak buat side income je..Tak sangka sampai tahap ni... pendapatan 5 angka memang tak penah jangka. Nak keluar cari kerja minta gaji 5 angka pun mustahil kan.
 
Dengan semangat yang ada, bimbingan yang berterusan...In Shaa Allah...Siapa yang bersama2 saya...kita sama2 ubah nasib keluarga.
 
 
kenangan ketika menerima award di Shaklee National Conference
 
 
Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c84f741b048a0721739ac52c241ba5df
 
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid

Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam  

0 comments:

Post a Comment