27 August 2014

HQ SHAKLEE KINI DI THE PINNACLES, SUNWAY




INFO TERKINI SHAKLEE:
=====================

HQ Shaklee kini di The Pinnacles~SUNWAY PIRAMID. lebih luas, lebih selesa, lebih seronok dan lebih awesome. Siap ada playroom untuk SID yang bawak anak kecil. Sangat Mesra Keluarga.
Lebih Banyak Kaunter
Ruang menunggu/menulis dan Discussion room
Sudut keluarga
Playground untuk kanak-kanak
 
Bagi customer2 AR yang selalu ambil stok sendiri di HQ Empire Subang, Kini kat sana dah xde ye...kat The Pinnacles, Sunway lagi besar dan selesa untuk menampung pelanggan2 Shaklee yang kini semakin meningkat. Kalau kat Empire Subang dulu sampai kena berdiri kat luar kalau kena hari pack. Sekarang ni In Shaa Allah..semua nya selesa siap ada ruang untuk anak2 bermain. Nampak x mesra keluarga nya Shaklee. Sebab kebanyakan pengedar2 Shaklee adalah suri rumah dan bekerja sendiri. Jadi tak dapat nak elak dari tidak membawa anak2 untuk angkut stok. hehe...macam AR la tu.
 
Yang dah biasa order melaui AR don't worry..boleh order seperti biasa nak hantar jumpa face to face atau pun melalui pos. Jangan segan2 contact AR ye. In Shaa Allah always available for you.
 
 
ALAMAT BARU HOME OFFICE SHAKLEE ●Shaklee Products (M) Sdn. Bhd
●Level 9, The Pinnacles,
●Persiaran Lagoon, Bandar Sunway,
●47500 Subang Jaya,
●Selangor Darul Ehsan
 
 
 
Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.
 
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c84f741b048a0721739ac52c241ba5df
 
 
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
 
 
 
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam  
 

 
 
 

0 comments:

Post a Comment