14 August 2014

BERAT TURUN 7KG DENGAN SET SLIMMING SHAKLEE

 
 
 
 
Assalamualakum..lama tepek testimoni kan..ok kali ni AR nak share testimoni dari rakan fb di group customer2 Shaklee. Testimoni menggunakan set slimming Shaklee yang mengandungi ESP, Alfafa dan Lecithin. Bila dah slim dagu pun jadi runcing kiranya dah xde double chin la kan. Gambar dibawah bila ada rakan yang lain minta beliau kongsikan gmbar. Alhamdulillah.
 
 
 



Sape nak slim lagi macam kakak cantik ni..boleh la cuba produk Shaklee ye. In Shaa Allah diyakini selamat.


Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD di kawasan berdekatan AR seperti Putra Heights, Puchong, Seri Kembangan, Bandar Kinrara, Alam Megah dan Shah Alam boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=36880d4600935fcb2e721c7e7b03cc4f
 
 
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
 
 
 
 
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam  
 
 
 
 
 


0 comments:

Post a Comment