11 August 2014

Testimoni Cadangan Set Slimming Shaklee

 
Assalamualaikum..pagi ni nak share testimoni yang menjengah di group pengguna Shaklee...memang rancak doarang share testimoni masing2. masing2 nak bagi semangat dekat kawan2 yang baru cuba produk la katakan. Untuk harini testimoni dari Puan Dila...Beliau menggunakan ESP, Lecithin dan alfafa sebab beliau menyusukan bayi. Alhamdulillah dari 67kg turun 58kg. sape xsuka kan. Jom baca sharing dari beliau.

Salam semua..
pic 1 - after deliver my 1st dotter..berat 67kg
pic 2 - sedang membulat sbb ade baby berusia 9bulan dlm perot..71kg time ni..hihi
pic 3 - saat bahagia pabila beratku turunnnn sehingga 58kg.....
bahagia okk...hihi..

xsia-sia consume shaklee..mmg the best! ni mase bulan 3 kalu xsilap..sbb skang pon masih maintain 58kg..last week je turun lg 1kg..target nk capai 53kg paling kurang..insyaAllah..moga dipermudahkan..now tambah omega dan cinch coffee latte..sedap!

tips penting : kne makan ikot jadual yg diberi..kne ade disiplin yg tinggi dan usaha yang berterusan..jgn mudah give up - dilla basid
 
 
 
Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD di kawasan berdekatan AR seperti Putra Heights, Puchong, Seri Kembangan, Bandar Kinrara, Alam Megah dan Shah Alam boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan. 
 
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=36880d4600935fcb2e721c7e7b03cc4f



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
 
 
 
 









Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 



 

0 comments:

Post a Comment