19 September 2017

TESTIMONI SET KESUBURAN SHAKLEE


set subur shaklee


"Alhamdullillah bsyukur sy ke hadrat Allah swt kerana dengan izinNya sy kini hamil dengan bantu dan usaha mengamalkan makanan tambahan dari Shaklee.

Bukan nak berbangga diri tapi ini lah hakikatnya.Pada mulanya sy terkilan dan sedih kerana keguguran pada 10 Mei 2013 tetapi berkat doa dan usaha sy disahkan hamil pada 16 Oktober 2013 di mana usia kandungan sy telah mencapai ke 5 minggu ketika itu.

Sy tidak sangkal akan kehebatan vitamin Shaklee ni kerana sy tidak berpantang mahupun berurut setelah mengalami keguguran pd Mei lalu. Malah sy xjaga makan lgsg.. sy hanya amalkan GLA + VITAMIN E + ESP...!! Kemudian, apabila disahkan hamil, sy amalkan ESP + B Complex + Vitalea + Chewable Vita C.. + Ostematrix... Alhamdullillah tidak ada alahan teruk tetapi sekadar mual-mual mgkn kerana perubahan hormon.

Kini, cinta sy pd Shaklee sangatlah menebal! Bukan sahaja berkesan, malah selamat dan semulajadi.. Kepada mereka yg masih ragu-ragu, rasakan dahulu sebelum menilai.."- Puan Tiha

Alhamdulillah dengan izin-Nya..

Info Lanjut mengenai Set Kesuburan Shaklee Klik Sini


Untuk order dan sebarang pertanyaan. Boleh la berhubung dengan Ajuya Rashid di saluran berikut ( klik )

Call / sms : 012-6102263
Whatsapp : Ajuya Rashid 
Telegram : Ajuya Rashid 
Facebook Mesengger : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
Pengedar Shaklee (SID : 920211) Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.



0 comments:

Post a Comment