30 September 2017

5 SOALAN LAZIM TENTANG VIVIX SHAKLEE

vivix shaklee

S1. Adalah Vivix sesuai untuk ibu menyusu? Ada efek pada anak yang disusui?
J1 : Jika anak anda menyusu sepenuhnya, perlu dapatkan nasihat doctor. Jika anak itu sudah makan (6 bulan ke atas), tiada masalah.

S2. Adakah vivix memberi kesan kepada serapan mineral bagi pesakit buah pinggang (kerana ada patient sakit buah pinggang kehilangan kalsium sepanjang consume vivix, itu kata doc yg merawatnya).
J2 : Sepatutnya vivix ini tidak memberi kesan kepada serapan mineral. Mungkin ada masalah lain yang berkaitan dengan pesakit tersebut.

S3. Ibu mengandung sesuai ke ambil vivix?
J3 : Ibu mengandung perlu dapat nasihat doktor. Vivix bukannya keperluan untuk ibu mengandung. Ada lagi vitamin lain yang diperlukan.

S4. Pesakit kanser yg sedang kemo perlu stop @ teruskan amik vivix?mcm mana cara terbaik pengambilan vivix utk pesakit kanser
J4 : Pesakit yang sedang menjalani kemo, perlu stop 2 hari sebelum proses tersebut dan boleh start consume selepas 2 hari.

S5. Kenapa ada yg makan vivix tidak mendapat sebarang perubahan positif?
J5 : Soalan ini general kerana ia bergantung kepada individu tersebut. Kalo individu yang sihat, mereka mungkin kurg merasai perubahan tetapi sebenarnya vivix membuat kerja didalam badan dia.

Info lanjut mengenai Vivix Shaklee KLIK SINI


Untuk order dan sebarang pertanyaan. Boleh la berhubung dengan Ajuya Rashid di saluran berikut ( klik )

Call / sms : 012-6102263
Whatsapp : Ajuya Rashid 
Telegram : Ajuya Rashid
Facebook Mesengger : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
Pengedar Shaklee (SID : 920211) Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.



0 comments:

Post a Comment