14 September 2017

JADI AHLI SHAKLEE DAPAT BELI SHAKER PINK DAN VITAMIN C MURAH

dapat shaker pink

AR nak share ni...haha ..semalam kan pergi HQ shaklee di sunway geo untuk daftarkan ahli baru. customer ni mula2 nak beli set untuk menyusu je. lepas tu AR kira2 dapat la harga Retail melebihi harga ahli lebih Rm80.00 (yuran keahlian shaklee baru Rm69.00)  so AR offer la nak daftarkan ahli shaklee untuk dia.

Dia pun setuju. yang best nya.dalam set yang dia nak ada vitamin c..so vitamin c yang dia beli hanya bernilai Rm60 belum masuk gst. murah ke murah?? tambah lagi best, beliau layak untuk buat belian shaker pink yang menjadi pujaan ramai. hadoi...AR sendiri pun meleleh air liur nengok nya sebab offer ni exclusive untuk ahli baru je. 

Offer ni AR ada pernah share kat sini dan dilanjutkan sehingga hujung bulan September. 


Kalau uolls memang berniat atau berminat nak jadi ahli shaklee boleh la ambil peluang ni bulan september ni. Memang exclusive untuk ahli baru je. hakak pun gigit jari je ni. hehe. 

Untuk order dan sebarang pertanyaan. Boleh la berhubung dengan Ajuya Rashid di saluran berikut ( klik )

Call / sms : 012-6102263
Whatsapp : Ajuya Rashid 
Telegram : Ajuya Rashid 
Facebook Mesengger : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
Pengedar Shaklee (SID : 920211) Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.




0 comments:

Post a Comment