16 September 2015

UNTUNG NYA JADI AHLI SHAKLEE

kelebihan jadi ahli shaklee

Dua hari lepas..ada sorang kakak ni pernah mendaftar jadi ahli shaklee dengan AR. Masa tu ada promo Omega Guard Beli 6 Free 1 dan dapat free keahlian Shaklee. Rupanya dia contact sebab dia ada dapat mesej yang mengatakan beliau akan dapat free 2 tong ESP kalau buat belian certain amount dalam mesej tu. Dannn kebetulan jugak dia nak beli set pantang memang rezeki dia la kan. Tak pasal-pasal dapat free ESP 2 tong ha.Sebab tu la untung nya jadi ahli shaklee ni. Tak semestinya jadi ahli nak buat bisnes je. Nak makan sendiri pun boleh. 

Ada sesetengah customer AR ni dia taknak jadi ahli walaupun belian dia dapat free keahlian. Alang2 dah beli banyak dan free ahli tak rugi pun daftar. mana tahu sebelum dua tahun ni ada repeat order. Dapat harga ahli dapat pulak menikmati offer yang Shaklee bakal beri kejutan kan. Dan bulan ni pulak ada offer daftar ahli dengan sebarang pembelian dapat free Vitalea Iron Formula yang bernilai Rm90.00. tak ke macam daftar ahli free tu sebab yuran ahli pun dan cecah Rm80.00 termasuk pos. Jangan risau AR akan bantu anda untuk dapatkan produk. Macam kakak tadi dia dah berjaya grab 2 tong ESP secara percuma. uwaaaaaa hakak lak yang jeles hokey. 

Oh ye...Kadang-kadang ada juga tanya..Jadi ahli seumur hidup ke? Yess seumur hidup jika dalam masa 2 tahun uolls ada buat belian. Sekiranya dari tarikh uolls daftar tak buat belian 2 tahun automatik akan tamat. Gitu la ceritanya. 




untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.

0 comments:

Post a Comment