26 September 2015

PENGAMBILAN VITAMIN BANTU KURANGKAN MASALAH JERAGAT

vitamin shaklee untuk jeragat
Haa..mana dapat artikel ni pun tak tau lah..kawan2 shaklee share. Kalau tak silap majalah rapi ni. hehe..Kalau salah betul kan ye, tak apa lah mana-mana pun. Janji apa yang nak disampai kan tu AR nak share dengan uolls. Memang bertepatan sungguh dengan apa yang Shaklee syorkan. Pengambilan vitamin yang disebutkan In Shaa Allah dapat bantu kurang kan masalah jeragat uolls. Sedikit sebanyak membantu masalah kulit yang lain. Confirm halus mulus la kulit masing2 dengan gabungan vitamin-vitamin untuk kulit cantik ni.

Sempena Promosi ESP Shaklee ni baik uolls grab sebelum terlambat. kebanyakan peminat ESP memang akan beli stok ESP masa promo tau. Mana tak nya jimat banyak la kata kan. Kalau beli 6 free 1 tong boleh dapat stok untuk 7 8 bulan kan. Kalau tak nak borong sorang-sorang ajak kawan share. Senang2 je nak dapat murah. 

Vitamin C

Melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi munca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kerinf, kedut serta garis halus. Vit C adalah antioksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain. Bertindak melindungi dan membaiki kulit. Anda perlu tau Vitamin C adalah bahan utama dalam sintesis kolagen.

Vitamin E

Merupakan antioksodan yang tidak dapat dihasilkan oleh badan dan ia bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku.


ESP 

membantu untuk penyerapan vitamin lain. oleh sebab sel kita diperbuat daripada protein, ESP dapat membantu untuk menghasilkan sel yang sihat, dengan menggantikan sel kulit yang yang sudah mati . Membaiki struktur kulit.Sesuai untuk kulit bermasalah, jerawat, tona tidak sekata, kulit kering dan lain-lain.



 untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.




0 comments:

Post a Comment