09 September 2015

KISAH MAKCIK UMUR 61 TAHUN JANA PENDAPATAN 5 ANGKA DENGAN SHAKLEE DALAM TEMPOH 7 BULAN



WOW...Terpana sekejap lepas upline AR share kisah makcik Rohana ni masa Raya Celebration & Motivation Rally tempoh. AR xdpt pergi sebab husband ada urusan lain. Kalau makcik yang umur 61 tahun boleh jana pendapatan 5 angka sebulan dengan shaklee dalam tempoh yang singkat iaitu 7 bulan?? kenapa kita tak boleh. sungguh AR terkejut sebab untuk AR capai pangkat Senior Coordinator sekarang purata pendapatan Rm12,000.00 sebulan memang makan masa sekurang2 nya setahun. itu AR la..hehe. Alhamdulillah walaupun lambat tetapi tidak bermakna ktak dapat kan. So bukan alasan untuk tidak join shaklee sebab Makcik Rohana pun boleh buat. Baca kisah yang dikongsi oleh upline AR :-


Makcik Rohana ni baru capai rank Senior Coordinator di dalam Shaklee. Dia ambil masa agak singkat dengan 7 bulan selepas join shaklee. Umur beliau sekarang dah cecah 61 tahun (tahun ni). Beliau dah lama consume Shaklee ni, lebih kurg 2 tahun sebelum decide nak join jadi ahli Shaklee. Antara sebab kenapa beliau consume Shaklee kerana beliau telah mengidap diabetis selama 18 TAHUN!!. Selepas konsisten consume shaklee, alhamdulillah penyakit beliau telah sembuh.

Kenapa baru skrg beliau join SHAKLEE?
Yang membuatkan dia nak join shaklee adalah apabila husband kesayangan menghidap CANCER HATI. Dengan register sebagai ahli, beliau boleh dapat manfaat lain seperti kewangan yang dapat membantu beliau. Alhamdulillah, dengan izin Allah juga, husband beliau sudah berjaya sembuh dari penyakit Cancer.

Beliau sendiri kata bahawa dalam dewan ni, beliau rasa yang dia paling lambat join shaklee tetapi tetap bersyukur kerana jumpa Shaklee ni sbb kehidupan mereka kembali sihat. Beliau asal dari Tampin, dan skrg dah mampu drive ke KL utk menuntut ilmu tentang Shaklee. 

Selepas ucapan Makcik Rohana,En Kelmen (VP Sales Shaklee) memberi nasihat kepada tetamu didalam dewan bahawa Pn rohana mgkn org paling lmbt join shaklee tetapi sbnrnya diluar sana masih ramai org yg tidak tahu pasal shaklee ni sehingga mereka tiada didunia.



untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.



1 comment: