07 September 2015

6 GOLONGAN YANG MEMERLUKAN OMEGA GUARD SHAKLEE

siapa yang memerlukan omega guard




Minyak ikan tulen berkepekatan tinggi
OmegaGuard membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen. OmegaGuard membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian OmegaGuard membekalkan 990mg asid lemak omega-3.


Gred Farmaseutikal yang Tulen
OmegaGuard dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari pelbagai spesis ikan.


6 GOLONGAN YANG MEMERLUKAN OMEGA GUARD SHAKLEE
  1. Ibu menyusu - untuk perkembangan otak bayi 
  2. Kanak-kanak - Untuk pertumbuhan otak yang pintar dan sistem imunisasi
  3. Lelaki - Memeliharan dari penyakit jantung, strok. obesiti, kencing manis, mengawal kolesterol. membina otot (body builder)
  4. Ibu hamil - Perkembangan otak bayo dalam kandungan, mengurangkan risiko lahir pramatang dan mengurangkan alahan bayi selepas bayi dilahirkan
  5. Individu yang ingin menurunkan berat badan - Omega 3 meningkatkan hormone leptine yang mengawal selesa makan dan membakar lemak lebih cepat
  6. Wanita - untuk wanita yang mementingkaan kecantikan (flawless skin) dan kesihatan (tulang dan sendi)
Info lanjut mengenai omega guard ada disini



untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.




4 comments:

  1. salam ukhwah ajuya, kak ana singgah malam ke sini,info yang baik dikongsikan, tqsm :)

    ReplyDelete
  2. Boleh dikatakan semua golongan juga memerlukan omega ni

    ReplyDelete
  3. satu info yang menarik dan tidak dinafikan produk ini antara yang terbaik dalam kelasnya.

    ReplyDelete