24 June 2015

SEKITAR MAJLIS SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2015




Assalamualaikum...Alhamdulillah minggu lepas 5 - 7 June 2015 telah berlangsung nya Majlis penyampaian anugerah bagi leader2 Shaklee. AR adalah antara salah seorang penerima award dan penerima percutian 3hari 2malam di Palace Of The Golden Horses. Majlis ini biasanya dilangsungkan 1tahun sekali bagi meraikan leader Shaklee. National Conference 2015 di MIECC, MINES. 



Selesai urusan "check in" pagi 5hb tu terus lunch di situ juga.




Semasa pendaftaran masuk..AR dapat goodies bag yang mengandungi Shaklee Collagen Powder..hehe..yang tu je nak. Dannn sedikit duit blanja dari Shaklee untuk "Meal Allowance" Alhamdulillah.



Sepatutnya kawan2 pergi melawat di bandar Kuala Lumpur seperti aquaria, KLCC dan Muzium negara. Tapi kami memilih untuk beristirehat didalam bilik sambil menonton Boboiboy sahaja. hehe..maklumla anak ramai



Jam 6 petang kami di bawa ke Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur untuk "welcome Dinner" menaiki bas. siap ada tourist guide lagi. hehe


Sekitar Dinner bertemakan "Fun Fair" dan kami dihiburkan oleh pelawak Douglas Lim (betoi ja eja) yang AR perasan dia slalu muncul di Astro macam komedi super spontan kot.haha


Balik dari dinner di Grand Hyaat...Surprise gift dari Shaklee. 2 kotak Shaklee Collagen Powder..uwaaa..nak melompat rasa masa nampak kotak ni atas meja dalam bilik. Suka sangat2 sebab supplement kegemaran AR. dan ianya bernilai hampir Rm600.00 (retail price ye )


Keesokan harinya selepas sarapan di POGH kami ber"conference" di MIECC. Bergambar bersama leader2 di bawah AR. Alhamdulillah semuanya memiliki income 4 angka. Oh ye...Ke empat2 kami adalah SURI RUMAH. dann...salah seorang nya adalah kakak kandung AR sendiri. Nampak tak yang pegang "kunci kereta" tu. tahun ni giliran beliau pula untuk menerima award "car bonus achiever" seorang suri rumah juga. Terjebak la skali dengan adik dia kan. Sudah pasti AR akan bimbing dia berjaya bersama AR. Malah dia juga layak untuk pergi jauh jika rezeki beliau smpai dulu. 




Award untuk cycle 2014/2015. Alhamdulillah 



Habis je conference petang tu..transfer balik ke hotel untuk siap2 dinner plak.Malam kedua di National Conference pula penerima2 award di raikan dengan Dinner Bertemakan Majestic Night. Kumpulan di bawah Shaklee2u bersepakat untuk memilih warna Gold & Black.



Balik je dari MIECC hari pertama..ada plak kejutan Shawl Burberry katanya didalam bilik. hehe comel kan?? agak2 nya original tak? sebab President Shaklee oun owner burberry tau..ahaks.

Lepas breakfast hari kedua..terus ke MIECC untuk award ke2 pula. 



Untuk hari kedua AR menerima award untuk "Leadership Consistency 21%" Alhamdulillah ini adalah atas usaha AR dan juga anak didik AR sepanjang cycle lepas.


Bersama2 penerima award dari group besar Shaklee2u. (jutawan muslimah katanya)



aktiviti anak2 di POGH



Sepanjang penyampaian award berlangsung..anak2 dihiburkan di "day care" dengan pelbagai aktiviti. (nampak tak kakak tina dapat saguhati pertandingan mewarna..hehe)



Award tahun 2014..2 award juga.untuk tahun 2015 xde la plak moment baru balik conference..lupa amek..hehe. 


Dann inilah dia bakal Master Dec 2015 nanti. In Shaa Allah..semua2 pakat doakan AR ye. Berharap sangat dapat capai pangkat Master iaitu pangkat tertinggi didalam Shaklee. Ramai AR tengok suri rumah yang ke pentas dengan pangkat Master. Kenapa mereka boleh?? Sudah pasti AR pun boleh. semua nya manusia biasa tinggal nak dengan taknak je. Buat income dari rumah adalah cita2 AR sejak melahirkan anak pertama lagi. Alhamdulillah..walaupun belum terlambat tetapi sangat bersyukur dengan pertemuan ini. Shaklee is the best. Anda yang tentukan. Pilihan masing2. Jika anda salah seorang yang berhati kental seperti AR..meh kita sama2 usaha ke puncak jaya. In Shaa Allah AR tunjukkan jalan. Berikan AR Rm80.00 dan sekeping hati yang kental. hehe..





Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.




Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)

sms/ whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.

0 comments:

Post a Comment