19 June 2015

TESTIMONI SET PANTANG / BERSALIN SHAKLEE ~ LUKA CEPAT SEMBUH DAN BERTENAGA



Mengapa perlu pilih Set Pantang / Bersalin Shaklee....ini lah jawapan nye...dah ramai yang cuba tau..tak perlu jamu bagai. 100% supplement. 100% semulajadi..confirm la xde bendasing yang masuk kedalam badan kan. Kalau uolls sedang survey2 set pantang ni...harus la cuba sekarang memang banyak feedback postifi yang kami dapat. Antara yang telah menggunakan set pantang ni adalah seperti berikut :-
 
 
 
Ramai yang memilih untuk berpantang dengan supplement Shaklee atas sebab2 diatas..ye ke..sudah tentu la kan. AR sendiri dah rasa berpantang dengan Shaklee..Alhamdulillah jauh berbeza dengan pantang anak pertama dan kedua. kenapa lambat sangat jumpa Shaklee ye. hehe..In Shaa Allah ada la hikmah nya kan. kalau tak dah lama la AR bekerja dari rumah. So uolls yang baru nak berkenalan dengan set pantang Shaklee ni. harus cuba,,lepas tu share dengan orang lain kehebatan produk ni. Mana tau boleh buat income macam AR. hehe.
 
Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBITsahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak CODSHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.
 
 
 
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.




 
Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)

sms/ whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.



0 comments:

Post a Comment