15 June 2015

UMI SAYA JUAL SHAKLEE HANYA DARI RUMAH


Assalamualaikum kawan2 umi...hehe anggap la entry ini di update oleh anak dara AR yang berusia 6tahun tu.

Note ini AR jumpa di meja kerja2 shaklee AR. Bertuah betul. tersenyum sendiri tengok. "umi saya juwal shaklee ada omega vita e vita-lea." haaa..agak2 note ni dia nak bawa pergi sekolah tak? hehe. Anak2 Shaklee la ktakan.

Anyway..pengunjung2 blog Umi Qistina yang berada di sekitar Putra Heights, Puchong, Bandar Kinrara atau Seri Kembangan nak beli Shaklee secara COD / pick up boleh la berhubung dengan beliau ye. In Shaa Allah bisa diuruskan.



Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBITsahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak CODSHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.






Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)

sms/ whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.


2 comments:

  1. Ada assistant buat marketing.. untung la..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann..anak2 pun dah yesss shaklee la katakan

      Delete