23 June 2015

PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE DENGAN PEMBELIAN SET HAMIL SHAKLEE



Beli set hamil basic Shaklee dapat percuma keahlian?? haa gitu la lebih kurang. Semalam ada cutomer AR datang collect set hamil kat rumah. AR just inform dia Shaklee ada promosi jadi ahli dengan pembelian mana2 produk dapat percuma vitalea..So dengan bijak pandai nya beliau jadi ahli dengan pembelian Vitamin C, Bcomplex dan Ostematrix..Beliau dapat percuma Vitalea..Hehe..

Promosi ini sampai bulan 10 je tau..Kalau uolls memang pengguna tegar Vitalea Iron atau multivitamin ni jangan lepaskan peluang untuk merebut promosi ini. dan kat sini AR share manfaat Multivitamin dari Shaklee ni :-



Vitalea Shaklee adalah Multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "vita-min", dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.
 
Tablet vita-Lea disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut "Exkpo-tab". Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung didalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
 
Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center For Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.
 
 
Manfaat Utama Vita-Lea

  • Penambahan Tenaga Segera ~ Pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu system memori dan focus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.
  • Pelengkap nutrisi ~ kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anaemia.
  • Keupayaan Sistem produktif ~ Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.
  • Metabolisme ~ Sangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan.
  • Elemen penting pada sel tubuh ~ Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon, serta menjaga kesihatan tirioid.
  • Melindungi Organ ~ Melindungi fungsi buah pinggan, jantung dan hati.


Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBITsahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak CODSHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



 
Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)

sms/ whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.

0 comments:

Post a Comment