27 April 2013

Vitamin Untuk Anak Sihat dan Pintar

 
Nampak tak dua ekor ayam tu. semua dah tau yam sekarang memang cepat membesar.sebab dicucuk-cucukkan..memangla cepat besar, jadi ayam tu ada tak khasiat dia. ada tapi dah kurang. lagi ada racun adalah. tengok dunia harini memang takut kan. semua benda takboleh makan kalau ikutkan. tapi kalau tak boleh makan kita nak makan ape ye.? Kanak-kanak sekarang ramainya mengalami obesiti. salah satu punca nya adalah faktor pemakanan. 

Waktu kanak-kanak adalah yang paling kritikal untuk kita memastikan mereka mendapat nutrisi yang diperlukan kerana saraf otak mereka sedang terbentuk.Omega Guard dapat membantu meningkatkan penghantaran isyarat-isyarat otak dan meningkatkan komunikasi antara sel kerana ia mengandungi DHA. kalau kita tengok kanak-kanak yang banyak akal tu...menunjukkan penghantaran isyarat ke otak dia sangat cepat. DHA dan gabungan-gabungan EPA yang terkandung telah terbukti memberi manfaat bagi kanak-kanak yang mempunyai masalah gangguan hiperaktif dan autisme.

 
Gabungkan Omega Guard dengan Mealshake untuk keperluan anak-anak sangat bernilai untuk tumbesaran mereka. Mealshake Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Manfaat utama Mealshake :-
*Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu
* Membekal Nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa)
* Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
* Detoksifikasi  - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus
 
untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
sms/ whatsapp : 012-6102263
cod area : Putra height(Usj), Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan

0 comments:

Post a Comment