25 April 2013

Testimoni Nutriferon




Tubuh badan kita memerlukan Nutriferon ni kerana untuk menolong badan kita sendiri. Pengambilan Nutriferon ni untuk merangsang setiap sel badan untuk menghasilkan lebih banyak interferon asli untuk menyediakan badan kita perlindungan dengan tahap yang lebih tinggi dalam skop yang luas terhadap serangan virus.
Nutriferon?? NutriFeron™ terdiri daripada gabungan ekstrak tumbuhan, Terbukti secara klinikal mengukuhkan sistem imun. Menstimulasikan setiap sel di dalam badan kita untuk menghasilkan interferon aslinya sendiri. Interferon ditemui oleh Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954. Ianya bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan yang diaktifkan setiap kali sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain.
Bagaimana Nutriferon ni bertindak??
 - Untuk kegunaan harian, NutriFeron™ meningkatkan pengeluaran Interferon semulajadi badan iaitu suatu pengaktif kritikal sistem imun.
 - Interferon membantu melindungi kita daripada pendedahan harian terhadap beribu penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit serius.
- NutriFeron™ berfungsi di dalam peringkat selular sel dalam dua cara iaitu
  **Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif/cepat
  **Menggerakkan 'pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan.
Memang sesuai untuk mereka-mereka yang sering terdedah pada jangkitan virus..contohnya anak-anak yang duduk dekat nursery kan....kalau ada anak-anak yang demam panas ke...kalau baby plak...ibu yang menyusukan tu kena ambil. Semuanya dengan izin Allah..


untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
sms/ whatsapp : 012-6102263
cod area : Putra height, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan




0 comments:

Post a Comment