24 April 2013

Shaklee di Putra Heights, Puchong, USJ, Taman Equine dan Bandar Kinrara

Alhamdulillah....Sejak dua menjak ni ramai juga yang contact di facebook untuk Cash On Delivery (COD). Saya bersedia untuk membuat penghantaran produk Shaklee secara percuma di kawasan Puchong(IOI Mall/Tesco/Giant), Bandar Kinrara(Giant Kinrara). Taman Equine (Aeon/Giant) dan kawasan USJ (Summit/Giant). Tak ketinggalan Giant Putra Heights.

Untuk membuat pesanan atau pertanyaan terus dan membuat temu janji boleh lah hubungi saya di 012-6102263 (sms/whatsapp). Jika masih tidak pasti untuk mendapatkan set atau produk yang bersesuain boleh la mendapatkan konsultasi secara percuma dari saya. Dapatkan harga istimewa dari saya.

Selain pick up atau COD di kawasan di Putra Height, Bandar Kinrara, Taman Equine, USJ, dan Puchong saya juga menyediakan penghantaran secara pos laju ke seluruh Malaysia. Biasanya penghantaran mengambil masa 2-3 hari bekerja. Alhamdulillah hingga saat ini tiada lagi masalah dari pos laju.


shaklee putra heights, puchong, bandar kinrara, bukit jalil








untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
sms/ whatsapp : 012-6102263
cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan

0 comments:

Post a Comment