26 January 2018

MENANGI PERCUTIAN PERCUMA DENGAN MENYERTAI TRAVELOKA CNY 2018 CONTEST



Hai uolls, AR nak share ni. Tau tak Traveloka sedang menganjurkan peraduan " Traveloka CNY 2018 Contest

Peraduan ni akan berlangsung dari 22 Januari hingga 28 Februari 2018. Banyak masa lagi uolls nak join tau. 

Peraduan ni adalah berbentuk game atau permainan animasi je "Amini Game" uolls hanya perlu login dan menyahut cabaran dalam games tersebut dengan mengutip mata tertinggi. dan 3 pemenang akan dipilih. 

Cuba lahhh..AR dah cuba. Tapi tak nak la cakap...bukan kaki game. hahahahaha berapa kali cuba asyik terhempas je kapal terbang AR. Tapi ok la score tertinggi 225 uolls. Dan lepas main game tu uolls jangan lupa share kat facebook ada hadiah untuk yang share di facebook juga. Maksimum hanya 5 kali. dan hadiah dia Rm1,000.00 untuk 2 pemenang. weeee...teruja sangat nak join lagi.

Sini AR share syarat kelayakan penuh peraduan Traveloka CNY 2018 Contest adalah seperti berikut :-

1.Kelayakan
  • "Traveloka CNY 2018 Contest" terbuka kepada semua warganegara Malaysia dan penduduk Malaysia berumur 18 tahun ke atas (sehingga Januari 2018) yang kini tinggal di Malaysia, tetapi tidak termasuk kakitangan dan ahli keluarga terdekat Traveloka Sdn. Bhd. ("Penganjur"), sekutunya, anak syarikat, pengiklanan / agensi PR dan pembekal.
  • Penyertaan dari peserta yang berumur 18 tahun (sehingga Januari 2018) disifatkan telah mendapat persetujuan ibu bapa yang diperlukan.
  • Peserta mesti membaca dan memahami Terma & Syarat sebelum menyertai peraduan tersebut.


2. Tempoh peraduan
  • Tempoh Peraduan akan dijalankan dari 00:00 dari 22 Jan 2018 hingga 23:59 PM, 28 Feb 2018 ("Tempoh Peraduan"). Pihak Penganjur berhak untuk memendekkan atau memanjangkan Tempoh Peraduan jika dianggap perlu tanpa perlu memberi notis terlebih dahulu.

3.Arahan Permainan
  • Memulakan permainan.
  • Ketik anak panah untuk bermula.
  • Sentuh skrin sekali lagi untuk membolehkan kapal terbang anda terbang dan memulakan permainan.
  • Sentiasa berada di tengah-tengah skrin sehingga set pertama bangunan dan halangan muncul.




Sini AR tunjuk cara bermain (eceh macam dah terer sangat)..Lepas uolls klik link contest..uolls akan pilih login facebook. lepas je klik login uolls terus akan ke screen untuk mulakan game. Jangan lupa baca 'terms and condition" sebelum memulakan permainan. 

Cara bermain dengan klik anak panah untuk bermula. Sentuh skrin sekali lagi untuk memboleh kan kapal terbang anda terbang. dan mulakan permainan dengan hanya perlu pastikan kapal terbang anda tidak terhempas dan melalui beberapa halangan. 

Pemain dikehendaki mengumpul 'ang pow' untuk mendapatkan mata tambahan.Uolls Jangan terbang terlalu tinggi atau terlalu rendah tau peluang untuk kapal terbang uolls jatuh sangat tinggi kalau terbang terlalu atau terlalu rendah tu. Jadi berhati-hati lah dan sentiasa berada di tengah-tengah untuk melalui halangan-halangan yang akan muncul.Best..Selamat mencuba! 

Ini score yang tertinggi AR pernah dapat. ada sape berani nak challenge boleh la cuba. haha...Bagi AR better uolls main game ni dengan handphone je lagi senang nak kawal kapal terbang uolls tu kot berbanding bermain menggunakan pc atau laptop. 


Bila dah dapat result. Hanya share di facebook untuk peluang menang voucher dari Traveloka. dan pastikan juga anda mendaftar untuk menyertai peraduan ni.

4. Peringkat Kelayakan
  • Peserta dikehendaki mempunyai yang berikut untuk menyertai Traveloka CNY 2018 Contest
  • Peserta mestilah mempunyai akaun Facebook yang sah kepada orang ramai untuk menyerahkan penyertaan permainan mereka.
  • Peserta hendaklah menjadi pengikut  Facebook Page Traveloka Malaysia.
  • Peserta dikehendaki menyertai Cabaran Traveloka CNY 2018 di laman web yang disediakan oleh Penganjur.
  • Peserta perlu mengisi butiran mereka di halaman pendaftaran yang disediakan oleh Penganjur.
  • Peserta boleh berkongsi maksimum 5 kali sehari.
  • Peserta dikehendaki mencapai skor tertinggi; hanya tiga pemenang utama yang akan dipilih untuk tiga (3) Hadiah Utama
  • Peserta juga berpeluang untuk memenangi hadiah dengan berkongsi Cabaran  Traveloka CNY 2018 Contest di Facebook. Pemenang akan dipilih secara rawak.
  • Kegagalan mematuhi perkara di atas akan mengakibatkan kehilangan kelayakan peserta dan tidak layak untuk memenangi hadiah.

5. Hadiah untuk peraduan ni adalah seperti berikut
  • Pemenang Hadiah Utama akan memenangi perjalanan ke 6 hari 5 malam di Seoul (Penerbangan dan penginapan sahaja) untuk 2 (dua) orang.
  • Tempat kedua akan memenangi perjalanan ke 5 hari 4 malam di Phuket (Penerbangan dan penginapan sahaja) untuk 2 (dua) orang.
  • Tempat Ketiga akan memenangi perjalanan ke 4 hari 3 malam di Langkawi (Penerbangan dan penginapan sahaja) untuk 2 (dua) orang.

Dan jangan lupa ada hadiah untuk mereka yang berkongsi   Traveloka CNY 2018 Contest di Facebook iaitu dua (2) baucar Traveloka RM1000. Terdapat hanya dua (2) pemenang di mana setiap pemenang memenangi baucer Travel (1) RM 1000 Traveloka.


Untuk info lanjut uolls boleh layari terus ke laman web rasmi Traveloka . So jom kita cuba challenge ni. mana tau rezeki CNY. ahakss. AR pun nak join nih. kot la dapat ke Korea percuma tiket penerbangan dan penginapan. Untuk dua orang tu. 


31 comments:

  1. mamcam mana nak join ni. wawa tak faham sangat contest ni,..")

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam main game je wawa. Kena pastikan kapal terbang kita xjatuh. So kena asik tekan screen hp utk bg kapal terbang tu terbang

      Delete
  2. Ju main xpernah sampai 200 hukhuk
    paling tggi pun 100 lebih ja xD

    ReplyDelete
  3. geram betul la main game dia.. menjerit - jerit Ty. Chaiyok sapa yang turut main. Bagus betul Traveloka ni anjurkan contest camni untung2 boleh menang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha AR mula2 pun menjerit jugak. Lama2 ok lah. Tp dah lama xmain. Xde masa. Hehe

      Delete
  4. alahhh kalau bab bab kena main game ni memang fail la. Setakat main candy crush ajer le. Hadiah yang ditawarkan memang gempak sangat la. Tak pernah travel ke Korea lagi. Dapat hadiah ni memang best sangat la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezna sape nak bagi tu main game dpt hadiah bercuti. Candy crush pun makin lama makin ssh jgk kan. Hehe

      Delete
  5. wahhh hadiah dia best..boleh menang ke seoul n phuket..langkawi pun best ni..nti nak try luck..thank you sharing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try jgn x try. Hehe. Dpt beat ar pun jadi dah

      Delete
  6. Menarik.. seronok sbb hadiah2 pun berbaloi. Klu dpt voucher tu pun dah happy dah, belum lagi klu menang yg lain2 tu :)

    ReplyDelete
  7. i main sampai 100 lebih je sebab rasa macam menyampah pun ada, bila tinggi sangat mati bila bawah mati bila nak elak rasa macam nak tak sempat je at the end gave up kah kah kah

    ReplyDelete
  8. kalau la dpt hadiah tu ekk, wow! honeymoon free lah. bwk duit shopping jer.
    dpt langkawi pun alhamdulillah.
    makan coklat. beli pinggan mangkuk. takde sibuk nak exchange currency ha ha ha :)

    ReplyDelete
  9. Tak sempat join lagi. Tiap kali nak join ade budak menyempit dekat sebelah nak kacau. Tapi serius hadiah dia memang best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha faham sgt. Xde maknanya kita2 ni nak ngadap game ni

      Delete
  10. Ada juga main game ni mula mula.lama lama malas sebab banyak kerja hahaha.nak sambung main dekat rumah dah penat.hafiah yg ditawarkan memang menarik dan best.ada rezeki menang best dapat travel ke tempat orang kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan senang nak menang hadiah mcm ni. Tu la cabaran dia. Hikhik

      Delete
  11. Kapal terbang ai asyik terhempas je. stress to the max tau. Nampak sangat bukan gamer.

    ReplyDelete
  12. Wow ..menariknya. Kena main game untuk menang hadiah. Walaupun nampak macam senang gamenya, tapi saya tahu susah nak memang. Saya akan cuba main juga lepas ni

    ReplyDelete
  13. Macam menarik je gamenye. Main game boleh menang. Haa lagi bertambah menarik. Ok nak donlod sekarang jugaaa..

    ReplyDelete
  14. best hadiah dia..tapi kena main games tru apps..tu yg cam malas sikit hahahaha.....tapi untungla saper yg menang hadiah gempak

    ReplyDelete
  15. Ramai yang share game ni, tapi Bonde memang tak de kepandaian nak main game, moga berjaya menang hadiah yea.. point tinggi tu..

    ReplyDelete
  16. Nak main game lah hehehehe hadiah dia istimewa percutian ker negara yang tak pernah pergi lagi hehehehe tapi peluang nak menang tu ada ker saya tak pandai main game. Dah daftar ezbuy.

    ReplyDelete
  17. Game ni memang I surrender. Tapikan...hadiah dia sangat tempting la

    ReplyDelete
  18. Kita join jugak ni. Dah lebam skrin phone dok tekan hehe. Hope afa rezeki la.

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. main game je..dan jangan lupa share n submit penyertaan tu

      Delete
  20. such a great contest... good luck to all participant... go for nice nice holiday!

    ReplyDelete