05 February 2018

PROMOSI FEBRUARY ~ COLLAGEN POWDER DAN VITAMIN C SHAKLEE

HARGA COLLAGEN SHAKLEE

Promosi best untuk korang yang sangat pentingkan kecantikan dan keremajaan kulit wajah. Iaitu Beli Shaklee Collagen Powder 4 kotak beserta 1 botol Sustained Release Vitamin C korang akan dapat diskaun 10% . Best tak?

Mesti la best sebab kolagen dan vitamin c adalah sahabat baik kulit untuk memastikan kulit kita sentiasa muda dan berseri2. ecehhh tipu la sape tak suka kulit cantik secara semulajadi kan. 

harga kolagen shaklee


Shaklee Collagen Powder menyediakan kepada anda 4,000mg Kolagen proprietari RSS (Sisik Ikan Merah), kolagen yang dipilih dengan teliti yang diekstrak daripada sisik Ikan Merah.

Bukan sekadar memberikan kolagen, ia turut mengandungi tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, eskstrak kerang-kerangan, Laktobasilus asidofilus, Vitamin C, B2 dan B6.

Kolagen Shaklee mempunyai berat molekul yang rendah untuk penyerapan yang tinggi.

Pek individu untuk pengambilan segera, bila-bila masa, di mana sahaja

Tahukan Anda?

Kolagen bertindak seperti “gam” yang mengikat tubuh anda dan ia ditemui dalam otot, tulang, tendon dan paling banyak, dalam kulit. Kolegen dikenali kerana manfaatnya kepada kulit, seperti menjadikan kulit anda lebih tegang, elastik, dan gebu, mengurangkan liang pori, kedutan dan garis halus, merangsang kulit yang lebih cerah dan licin, kuku yang kuat serta rambut yang lebat dan bersinar.

Pengeluaran kolagen secara semula jadi berkurangan apabila umur bertambah, menyebabkan kulit kendur, kedutan dan garis halus terbentuk dan rawan pada sendi menjadi lemah. Untuk menjadi lebih sihat dan muda kena la tingkatkan pengambilan kolagen tau. hehe. So jangan lepaskan peluang untuk order sepanjang promosi ni. AR harus la tak lepaskan peluang ni.

harga vitamin c shaklee

Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda.

Tahukah Anda?

Tubuh anda mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen.

Keistimewaan Vitamin C Shaklee

Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.

Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.

Kalau korang berminat untuk dapatkan dua produk ni tersangat AR alu-alukan untuk beli bulan februari tau. Dengan pembelian set promosi ni korang layak untuk dapat percuma keahlian shaklee. maka nya korang akan jimat Rm70.00 dan akan dapat cash bonus balik dalam Rm40.00. Banyak sangat jimat tu kan. apa lagi contact AR terus tau. Kita citer panjang2 lagi nanti. hehe


Untuk order dan sebarang pertanyaan. Boleh la berhubung dengan Ajuya Rashid di saluran berikut ( klik )

Call / sms : 012-6102263
Whatsapp : Ajuya Rashid 
Telegram : Ajuya Rashid
Facebook Mesengger : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
Pengedar Shaklee (SID : 920211) Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.

0 comments:

Post a Comment