05 November 2020

TESTIMONI HERBLAX SHAKLEE UNTUK LAWASKAN MASALAH SEMBELIT

Herbalax shaklee untuk sembelit

"Saje nak share saya ni sesekali je ambi Herbalax. Tapi bila sesekali amik tu rasa best sangat. Selalunya memang membuang sekali setiap pagi. Tapi bila makan herbalax, membuang lebih dari sekali. Macam kalau terlebih makan je untuk untuk breakfast atau lunch hati tu, mesti waktu petang akan dibuang jugak 

3 biji herbalax dan proses membuangextra ni berlangsung for 2-3hari. Kekadang terasa macam makan banyak pun takpa, sebab memang akan dibuang juga nanti. Terasa ringan je perut sebab takdek tinggalan seisa sia tak guna tu kan. hehe... Herbalax Memang best."




"Alhamdulillah Customer ambik herbalax untuk slimming, tapi dia cakap herbalax membantu masalah buasir dia. Kalau nak membuang senang jer. Baru 2 minggu dia ambik untuk percubaan dia dah request lagi herbalax."


"Salam saya nak share sesuatu mengenai lecithin, alfafa serta herbalax. Dahulunya saya memang mengalami masalah sembelit dan kadang-kadang keluar darah ketika buang air besar. Walaupun saya minum banyak air, makan buah tapi tak jalan jugak. Kepala jadi pening, dah 3 hari baru dapat ke tandas, namun setelah mencuba lecithin dan alfafa saya dapat buang air setiap hari. Sekarang pulak makan herbalax, Makin lawas jadinya walaupun ketika puasa ni. Berat pun makin kurang. Best sangat shaklee ni. Thanks to Nurhazwani nadiah kerana memperkenalkan shaklee kepada saya."


"Salam semua saya adalah pengguna lecithin dan herbalax yang tegar. Saya kurus tidak tapi masalah pembuangan saya jadi lancar. Saya bukan sembelit punya orang tapi tidak pernah rasa nak buang air besar. sebelum saya kenal shaklee saya amalkan julap."


"Salam jumaat semua, Nak share pengalaman sendiri. Saya ada masalah sembelit agak teruk, kadang-kadang seminggu 2 kali baru popoo itu pun agak susah. Alhamdulillah lepas consume Herbalx tiada lagi masalah sembelit. Setiap pagi mudah je nak poopoo, badan pun rasa cergas je."

Alhamdulillah...Dengan testimoni dan perkongsian tentang Herbalax shaklee untuk lawaskan masalah sembelit ini, nampaknya ia sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah sembelit.

Info lanjut mengenai Herbalax, fungsi dan juga kebaikan Herbalax ada DISINI.

Harga Herbalax Shaklee

Harga Jualan : Rm57.50 
Kandungan : 120 biji 

Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli shaklee.




Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader  
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263

0 comments:

Post a Comment