13 November 2020

TESTIMONI ALFAFA COMPLEX SHAKLEE


Testimoni alfafa mudah lawas
Testimoni Alfafa mudah lawas, sakit tumit dan kebas hilang 
"Pagi-pagi lawas air besar, Sakit umit dan kebas-kebas hari tu dah hilang. Hari tu 3 hari selepas makan, jadi cirit birit Najis jadi warna kuning lembut lepas tu dah ok."

Testimoni alfafa susu badan banyak
Testimoni Alfafa susu banyak, rasa craving makin kurang dan mudah lawas.
" Alhamdulullah susu dah ok balik, tapi ada 1 hari tu terperasan sendiri tengahari makan 1 pinggan je. Dah kurang rasa nak mengunyah lepas makan. Rasa kenyang dan pembuangan memang lancar."


Testimoni alfafa period teratur
Testimoni Alfafa period semakin teratur
" Alfafa ni memang terbukti bagus kan period tak datang hampir 50hari. Lepas 3 hari consume alfafa berketul-ketul darah keluar, lega rasa. Period saya ni meamng dari dulu tak stabil. Lega betul rasa, lepastu kan banyak angin keluar. Selain tu sara baru cuba nak amal kan minum lemon + ginger buat sendiri. agak leceh la berbanding makan alfafa senang terus telan je."
Testimoni alfafa untuk resdung
Testimoni Alfafa simptom resdung, gatal mata dan hidung berair hilang
" Dulu saya kerap sakit terutama demam dan selsema, kalau dah demam, sampai tak boleh bangun teruknya. Saya juga ada resdung menyebabkan mata saya selalu gatal, hidung kerap berair. Lepas jumpa dengan Shaklee dan konsisten ambil Vitamin C, Alfafa, ESP dan Bcomplex selain kulit makin cantik kesihatan saya pun makin baik. Mata tak lagi gatal bengkak dan hidung dah stop berair. Fuuhh aman hidup tak payah asyok nak spare tisu aje dekat tangan"
Testimoni alfafa untuk resdung
Testimoni alfafa resdung hilang, muka pun tak kusam
"Disebabkan resdung yang sangat teruk. Saya mula consume Alfafa dan Vitamin C. Tak lama nampak perubahan ketara, tiada lagi gatal hidung, tiada lagi pantang dah boleh makan ayam dan seafood. Kulit muka pun dah tak kusam, paling best dah susah nak naik jerawat"
Testimoni alfafa susu badan makin banyak
Testimoni alfafa susu badan makin banyak
" Alhamdulillah bergenang air mata Lynd bila salah seorang customer send gambar ni. Rasa sangat tacing dengan semangat akak ni. Beliau dalam usaha dan persiapan unutk menyambut anak angkat dan berasam muntuk menyusukan sendiri bayi tersebut. 2 bulan sebelum ni dia contact Lynd untuk beli set menyusu shaklee dan Lynd cadangkan Alfafa dan ESP dan beliau jadi ahli untuk dapatkan harga ahli. Ya Allah mulia hati beliau yang sanggup berusaha dan ikhtiar untuk menyusukan bakal baby baru nanti. Lynd tahu bukan mudah tapi Lynd yakon Allah ambil usaha akak ni sebagai saham di akhirat nanti. "
testimoni esp dan alfafa
Testimoni Alfafa dan ESP tiada gastrik badan bertenaga 
"Setakat ni gastrik akak ok..takde sakit lagi. tak de rasa letih sangat. Alfafa pun ok angin dalam badan takde la banyak macam dulu. Harap tak sakit lagi lepas ni."

Haa banyak kan Testimoni alfafa, ini adalah antara nya sahaja ada banyak lagi sebenarnya. Baca sini untuk info lanjut mengenai Alfafa --> Alfafa Complex Shaklee


Harga Alfafa Complex Shaklee 

Alfafa (S) Rm57.00
Kandungan 330biji 

Alfafa (L) Rm 102.00
Kandungan 700biji


Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


KKLIU 2158/2019, MAL10053686XC


Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli shaklee.




Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263

0 comments:

Post a Comment