07 November 2020

PROMOSI SET BERSALIN DAN BERPANTANG SHAKLEE

Set bersalin shaklee
Promosi November Set Bersalin dan Berpantang Shaklee
Bulan November 2020 Shaklee ada Promosi Set Bersalin Dan Berpantang Shaklee ni dengan harga hanya Rm412.00 untuk 5 produk percuma 1 produk yang bernilai Rm57.00. Yang best nya anda dapat membeli dengan nilai Rm412.00 percuma keahlian shaklee, percuma penghantaran dan juga percuma sebotol Zinc Plus.

Kebaikan set bersalin dan berpantang shaklee

  1. Merangsang pengeluaran susu badan
  2. Memekatkan susu badan, buat bayi cepat kenyang
  3. Membekalkan tenaga segera 
  4. Mencantikkan kulit ibu dan bayi
  5. Memberi kesihatan menyeluruh pada ibu dan bayi
  6. Membantu menurunkan berat badan ibu selepas bersalin 
  7. Mempercepatkan penyembuhan luka 
  8. Mengelakkan stress dan menhindari meroyan 
  9. Menguatkan tulang dan rambut ibu dan bayi 
  10. Menganjalkan aset ibu 
  11. Mencegah sembelit
Set bersalin dan berpantang Shaklee promosi ini mengandungi produk-produk yang berikut :-

  • ESP - Sumber protein yang membantu menguatkan rahim, sebagai penggalak susu ibu, memudarkan stretch mark dan mengawal selera makan untuk mengembalikan bentuk badan asal.
  • Omega Guard - Sumber EPA DHA untuk membakar lemak yang berlebihan ketika hamil, membantu menambah kandungan EPA & DHA didalam susu ibu untuk perkembangan minda bayi. Mempercepatkan proses mengempiskan kan perut.
  • Vitamin C - Menguatkan sistem imun ibu dan bayi agar tidak mudah dijangkiti penyakit, memulihkan luka dan kulit yang terjejas.
  • Bcomplex - Membantu mengurangkan stress, membekalkan tenaga untuk ibu selepas bersalin dengan menukarkan glukose kepada tenaga.
  • Ostematrix - Mencegah sembelit ketika berpantang, membekalkan kalsium untuk ibu bagi mengelakkan sakit pinggang dan memulihkan tenaga ibu selepas bersalin.
  • Zinc Plus (PERCUMA) - Mineral penting bagi pemulihan luka, tambahan luka dalaman selepas bersalin.

Testimoni Set Bersalin dan Berpantang Shaklee


testimoni set bersalin shaklee

"Saya start amik ESP pas bersalin anak no 2. Amik set bersalin premium. Memang bertenaga masa dalam pantang compare dari anak first. Yang paling best berat badan pun turun dengan gembira. Masa preggy punya ler berat sampai 97kg pas abis pantang jadi 65kg jer. Best sangat rasanya." Puan Iza


Testimoni set bersalin shaklee


"Nak share lagi..Saya consume set berpantang shaklee dan tempoh berpantang tinggal lagi 3 hari. Semalam saya ke rumah mak saya. Dia dan adik2 terkejut tengok saya dah kurus. Saya tak berani nak tengok cermin sepanjang berpantang takut tengok badan sendiri dan sebelum pregnant pun badan saya gemuk. Suamin pun cakap saya dah kurus. Cuma xcaya betul saya belum try lagi baju-baju lama untuk di test. Tunggu betol2 habis pantang hehe..Dulu dah macam-macam ubat kurus saya makan, pegi gym la, aerobik la tapi ambil masa untuk turun berat badan. Bila makan produk shaklee, 40hari je tu belum lagi try set kurus shaklee kan. Tq shaklee!" - Puan Charm

Testimoni Set bersalin shaklee
Alhamdulillah..Nak citer sikit pengamana mengandung dan berpantang untuk kali yang ketiga ni. Hari ni dah masuk 19 hari berpantang, badan pun macam da sihat dan pulih sepenuhnya. Alhamdulillah yang best sekali baby Sopia langsung takde kuning dan sihat dari dilahirkan sampai arini ni. Semoga sihat sampai bila2. Aminn...Sofia dilahirkan denan berat 3.2kg dan pada hari ke 10 berat naik 3.8kg. Masa mengadnung pun mama rasa aktif je. dan masa berpantang pon rasa segar dan ok jek. Sakit tu biasa la tapi xde la sampai kritikal baring dan tido je. Huhu..Yang palong best dari hari pertama Sofia lahir hingga hari ni minum susu mama. Murah rezeki Sofia. Semoga mama dapat menyusukan Sofia sampai 2 tahun akan datang. Amin.. Nak tahu apa rahsia saye? Semestinya la shaklee..Nurul Fatin terima kasih memperkenalkan saya dengan Set Berpantang shaklee. Dengan kebaikan Shaklee ni terus saya jadi ahli." Puan Norieta


Wahh,,teruja pula baca testimoni dan kegembiraan ibu-ibu yang menggunakan set bersalin dan berpantang shaklee ni. Hehe..So korang apa lagi. Sementara set berpantang ni tengah promosi jangan segan-segan grab tau. Yang best nya set ni boleh ambil masa pregnant juga. dan tahan sehingga 4bulan. So ni la masa dia nak sediakan set pantang. 


Set bersalin shaklee
Set Bersalin Shaklee Rm412.00 Free ahli + free postage + Free Zinc Plus. Promosi sepanjang November sahaja. Order Sekarang!


Untuk pertanyaan dan info lanjut klik icon whatsapp atau hubungi 012-6102263

Ingin dapatkan rangkaian produk shaklee dengan harga ahli anda boleh mendaftar dengan bayaran yuran hanya Rm35.00 dan terus nikmati potongan sehingga 20%. Klik sini untuk cara daftar ahli shaklee.


Dah baca?



Salam 
Ajuya Rashid 
Shaklee Business Leader 
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara
Hp/whatsapp : 012-6102263




1 comment:

  1. Ena pon pantang makn shaklee sebab badan tak suai makan jamu. Kesian baby meragam. Vit c tu sampai sekarang consume

    ReplyDelete