21 May 2014

Testimoni Set Berpantang / Bersalin dan Slimming Shaklee

 
 
 
 
Assalamualaikum...tengahari ni nak share testimonibest dari customer saya. Beliau mengambil Set Berpantang / Bersalin Shaklee sekali dengan slimming. Iaitu tambahan Cinch, Herbalax dan lecithin untuk set berpantang beliau...Jom baca conversation ni....nak print  screen panjang sangat...saya copy paste je ye.
 
==============================================
 
Ina : Salam akak..xpeke ina jd kurg mkn lah..tp susu bnyk..nasi sekli sehari je..ptg mnum air je..mlm minum air n biskut je..xde selera lgsung..risau nie..Sebb esp ke?rasa knyang je..badan xletih..xmcm mcm org pantang pun..
Saya : Wsalam Ina..Boleh tau cemana ina mkn..ikut jadual yg akak suggest x.
 
Ina : mnum esp tmbah milo dgn inch.. Mkn x.. Pastu tgari baru mkn nasi..ptg just minum milo kdbg mkn roti kdng mkn biskut kena elok xmkn terus just minum je..mlm minum esp n inch.. Je.. Mkn x..Ina risau takut anak xcukup zat.Klmarin tibang dri 85 nie dah 75..tkejut jugak..qayum dlu payah ina turun
 
Saya : Banyak nya turun..In Shaa Allah xde pape..sekurg2 nya ina ada ambil nasi utk 1 hari tu...lagipun ada alas kan dengan biskut atau roti...asalkan jgn skip meal lgsg. Lagipun supplement dah ada zat2 dia. tu la fungsi supplement nak cover yang mana xcukup.. don't wori
 
Ina : Ina risau la klu turun mendadak..sebab kan org kata klu turun cepat..naik pun cepat.anak ina kuat mnyusu tp bdan ina ok xletih memg beza dgn anak pertama dlu..asyik nak mkn je..pagi n mlm berjaga pun ok..xde msalah..😊
  saya : Alhamdulillah..happy kalau mcm tu. Cinch n esp akan bantu pejalkan otot2, In Shaa Allah xnaik dah,jgn risau k.

=======================================

Alhamdulillah..Ina happy saya lagi happy...Ina dah grab skali set pantang, menyusu dan slimming...terus daftar membership free. bulan ni juga beliau dah dapat cash rebat. Seronok ye pantang macam tu. saya belum berpeluang lagi nak berpantang dengan set Shaklee. tak sabar nak cuba. hehe...sebab masa pantang setahu saya..mesti rasa lapar..nak mengunyah sokmo org kata. sebab badan kan perlukan zat2 mknn utk tenaga. tapi ina dah buktikan set pantang Shaklee sangat membantu beliau dalam pantang dan misi mengembalikan badan ke bentuk asal. Nak join Ina skali berpantang dengan Shaklee..Jangan malu2 hubungi saya ok. Konsultansi mesti yang terbaik untk anda.














Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 
 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment