20 May 2014

Shaklee Di Bandar Saujana Putra


Assalamualaikum semua pengguna2 Shaklee di Bandar Saujana Putra, mencari pengedar Shaklee berhampiran anda?? memandangkan ada pengguna dari Bandar Saujana Putra terpaksa datang ke Putra Heights untuk bertemu dengan saya. Kini saya mengambil inisiatif untuk membuat penghantaran di Sekitar Bandar Saujana Putra.
 
Alhamdulillah...gambar menunjukkan seorang pengguna tegar Shaklee yang telah mengambil peluang untuk mendapat Mealshake dengan harga promosi. Beliau telah mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan saya. Jadi bila ada promosi tertentu beliau layak untuk mendapat kan produk dengan harga yang jauh lebih murah.
 
Jika anda juga pengguna tegar Shaklee dan berminat untuk mendapat kan khidmat saya sebagai Distributor Shaklee anda...apa kata hubungi saya seperti nombor tertera, In Shaa Allah..saya akan cuba berikan service yang terbaik. Nak saya datang ke Bandar Putra Saujana boleh...nak jumpa di Giant Putra Heights lagi dialu2kan..hehe.
 










Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Alam Megah, Shah Alam

0 comments:

Post a Comment