29 May 2014

Testimoni Cinch Shake Shaklee ~ Turun 11kg lepas guna 1 canister Cinch


Testimoni Cinch Shake Shaklee dari 94kg turun ke 85kg. Badan dah tak menggeleber dan baju lama pun dah boleh pakai. Seronok kan kalau dapat bentuk badan yang diimpikan. Bukan calang2 orang boleh turun berat dengan mudah. Kunci nya kena la sabar. Nak cuba Cinch Shake ni kena la hubungi saya.


Ini adalah cadangan set slimming untuk di ambil bersama2 cinch. Herbalax, Lecithin dan Cinch Shake (perisa coklat, Vanila dan Café latte). So boleh la pilih mengikut budget anda. Seeloknya ambil 1 set sebab konsep menguruskan badan tu tak lari kan.
 
Ambil Lecithin untuk memecahkan lemak, ambil herbalax untuk membuang pecahan lemak dan kolesterol, ambil cinch untuk memberi tenaga. rasa kenyang yang lebih lama dan membina otot setelah lemak dipecahkan.
 
 
Untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik button "Order Now" dibawah...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c84f741b048a0721739ac52c241ba5df
 
 
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm65.00 seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)

sms/ whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.

0 comments:

Post a Comment