23 November 2015

TESTIMONI PEPPERMINT GINGER PLUS ~ PEDIH ULU HATI, LOYA DAN GASTRIK

gastrik


Testimoni peppermint Ginger Plus untuk pedih ulu hati

"Effect pada mak saya sendiri. Suatu malam waktu saya datang rumah mak, saya lihat mak urut2 dada dia.. bila tanya kenapa?? Mak jawab pedih ulu hati..

Tak tahan sangat..

Silap sikit makan memang akan jadi. Bukan sekejap je sakitnya..dari malam sampai pagi susah nak hilang. Bila lihat mak sakit..saya terus balik rumah ambil peppermint ginger plus. Saya patah balik pergi rumah mak. Jarak rumah mak dan saya dalam 15-20 minit. Sampai rumah mak, saya larutkan 3 biji peppermint dan esp.

Tak sampai 1 jam..dia rasa lega sangat..

Sampai dia cerita dengan orang yang datang rumah. Bagus ambil shaklee ni.. kalau tak masa pedih ulu hati..amik ubat hospital yang macam air kapur tu susah nak lega dan dia tak sanggup minum sebab bila minum mesti nak muntah.

Yang lebih saya teruja bila puasa tahun ni dia tak kena pun pedih ulu hati berbanding tahun puasa sebelum ni. Bangun pagi mesti nak muntah. Tiada apa yang lebih menggembirakan hati seorang anak bila melihat mak sihat. Alhamdulillah" - Puan Nazirah


Testimoni Pepermint Ginger Plus Untuk loya dan gastrik

"memang best!! Ni teman masa preggy. Telan maxolon tak jalan loya je. Last2 amik peppermint sebiji lepas makan. Alhamdulillah lega rasa! Skrg gastrik pun amik peppermint je. X mkn dah ubat gastrik" - Puan Khatijah





untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.




0 comments:

Post a Comment