17 November 2015

SKY WALK DI ONE CITY, SUBANG JAYA



Cerita lama..tapi nak gak share salah satu tempat menarik untuk uolls isi masa lapang..eceh..iaitu di Sky Walk One City, Subang Jaya yang terletak di persimpangan Putra Height - Usj 23. Kalau uolls first time ke sini. Naik je lift one city tu tekan la tingkat paling atas skali. Boleh tak AR sendiri tak ingat tingkat brape. haha. Tapi kalau tengok dari atas ke bawah shopping complex tu memang macam semut je la tengok nya. kalau nak merentasi cermin ke bumbung eh yang lutsinar tu kan memang goyang la lutut. huhu.


.AR memang tak boleh tahan kegayatan. anak AR yang nombor 2 muka cuak gila. haha. Tina, Nayli dan husband bukan main lepak2. adoi..ketaq lutut ceq. Try jugak pijak dan lintas ke sebelah. lepas tu tunggu je husband and anak2 kat tepi. hehe.




Sebenar nya sebelah petang tu kita orang datang tengok wayang di Premium-X cerita Hotel Transylvania 2, lepas je habis tengok cerita anak2. Husband beli tiket midnight Polis Evo pulak. Itu yang datang awal sikit dinner dan ambil angin kat Sky walk. Ada budak tu cakap..Citer Hotel Transylvania 2 kelakar, polis evo tak kelakar sebab lama sangat padahal dia dah terlena dah atas papa nya. mau tak nya dah lewat malam tu. Hampir jam 2 pagi baru sampai rumah nasib baik la dekat je Putra Heights dengan One City tu. 



Ramai je yang duk lepak2 kat atas tu. siap boleh bersila berkelah2 bagai atas bumbung yang boleh nampak ke bawah tu. Sekali sekala tengok wayang dengan anak-anak memang best. yaya ketawa sampai orang dalam cinema tu ketawa kat dia. haha. 





Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.




1 comment: