22 October 2015

TESTIMONI SET PANTANG / BERSALIN SHAKLEE ~ TIADA SEMBELIT DAN KEBAS TANGAN

SET BERSALIN SHAKLEE

Saya mengambil beberapa supplement Shaklee yang memenuhi keperluan saya sebagai seorang ibu yang lepas bersalin dan menyusu.
Beza nya saya berpantang kali ni,
  1. Hari pertama bersalin, saya dah boleh makan semua supplement ini. Dulu masa bersalinkan tsuwaibah, saya ambil set berpantang jenama lain, lepas 2 minggu baru boleh start consume.
  2. TIADA LAGI SEMBELIT!!! Sangat syukur. Tak merana kalau nak buang air. Kalau masa Tsuwaibah dulu. Menangis2 kot dalam toilet. Allah saja yang tahu. T_T
  3. TIADA KEBAS TANGAN. Waktu tsuwaibah dulu, tangan saya sangat kerap kebas. Lebih2 lagi sewaktu tidur. Sentuh barang pun tak rasa apa2 sebab terlalu kebas. (Kebas salah satu simptom kurang kalsium)
Ini antara 3 perbezaan ketara yang saya alami sendiri.

Alhamdulillah. Walaupun berpantang sendiri, mandikan baby sendiri, mandikan tsuwaibah, uruskan 2 orang anak setiap hari, badan masih rasa bertenaga - pn anisah


set bersalin shaklee


Kalau memang tengah survey set hamil dengan set pantang tu jangan lupa grab set "healthy prenatal" atau set "Healthy postnatal" ni. Ada promosi untuk setiap set yang di beli akan dapat 5% diskaun dan percuma sebotol Vitalea Iron Formula. Dah la kat dalam set dah ada Vitalea maka nya dapat 2 botol vitalea la kan. Dannn.. kalau beli set ini serta join ahli bulan Oktober ni dapat lagi percuma sebotol vitalea sebab keahlian dengan sebarang pembelian pun dapat percuma vitalea tau. Best ke best? Mesti la best..hehe..jimat pun jimat. 

Nak tau lanjut tentang promosi set hamil dan set pantang shaklee ni boleh la contact AR ye. Konsultasi In Shaa Allah mesra dan cepat. ecehhh.



untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.




0 comments:

Post a Comment