03 October 2015

DULU KRONIK ASTMA KINI BEBAS DARI SERANGAN ASTMA

astma kanak-kanak



"Seronok bila anak membesar semakin sihat, ceria dan cerdas! Irfan yang dulu kronik asthma kini bebas dari serangan asthma. Sokongan supplemen Omega Guard sangat membantu Irfan. AlhamduLILLAH." - Puan Lia

Alhamdulillah...AR pun turut gembira bila anak2 sihat dan cergas. Bila dah jadi ibu ni faham sangat bila anak sakit. Ikhtiar la dengan apa cara untuk kesihatan mereka kan. Untuk Kanak-kanan yang menghidap astma sangat digalakkan mengamalkan Omega Guard Shaklee


astma



Minyak ikan tulen berkepekatan tinggi

OmegaGuard membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen.

Minyak Ikan

OmegaGuard membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian OmegaGuard membekalkan 990mg asid lemak omega-3.

Gred Farmaseutikal yang Tulen

OmegaGuard dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari pelbagai spesis ikan.



untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.




5 comments:

  1. owh , my anak buah ada yg kronik astma ... blh la suggest produk shaklee nanti .

    ReplyDelete
  2. bagusnya shaklee boleh sembuhkan asma....terbaikkk

    ReplyDelete
  3. Bagus ada produk yang boleh sembuhkan asma..

    ReplyDelete
  4. Hm..boleh cuba nihh..anak mcm ada tnda2 asthma jer..risau..

    ReplyDelete