22 March 2014

Keahlian Percuma Shaklee Dengan Pembelian ESP


Waah..ramai yang grab offer bulan March ni tau..Beli 6 canister ESP Shaklee...Dapat Free 1 Canister dan dapat Keahlian Percuma Shaklee yang bernilai Rm65.00. . Pertengahan bulan depan dapat bonus seperti pengedar2 Shaklee yang lain. Anda jimat sehingga Rm200.00. Seronok tak...Betul2 jimat ni. Senang je sebenarnya kumpul order dengan kawan2 1 office, 1 rumah, 1 kelas....cukup 6 hubungi saya ok. saya akan uruskan pendaftaran keahlian anda. Yang bestnya boleh join secret group exclusive kami untuk ahli2 yang ingin menjana pendapatan dengan Shaklee. In Shaa Allah saya dan leader2 saya akan guide anda untuk menjana income seperti kami. Mana tau ada rezeki boleh buat bisnes dari rumah seperti saya. Best kan?? Jangan segan2 ok..





Shaklee Puchong

 
 
 
 
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 

0 comments:

Post a Comment