02 March 2014

ESP - Energizing Soy Protein Shaklee Harga Murah Sepanjang March

 
Wow...pasti ramai teruja dan tertunggu2 harga ESP Shaklee Promosi murah-murah macam ni kan. Haa ape lagi...cepat order. Harga Pasaran Rm150.00. Kalau beli 6 free 1..dah layak dapat free membership. Kalau beli satu pun dpt harga promosi. Harga promosi kena la contact saya...sms / whatsapp ke 012-6102263 . Memang x menyesal la Tanya..hehe. Untuk COD pula kalau anda berdekatan area Putra Heights, Puchong, Bandar Kinrara dan Seri Kembangan In Shaa Allah boleh jumpa untuk Cash On Delivery.
 

Antara Manfaat ESP Shaklee adalah seperti berikut : -

 ● Awet muda- Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap dalah kunci kepada awet muda.

● Kulit remaja-Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit, dan kepejalan otot, menpercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

● Pembekal tenaga- Membekal tenaga dengan segeradan meningkatkan sistem imun, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.

● Baik untuk hormon- Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah osteoporosis dan sakit jantung.

● Membaiki pigmentasi- membaiki masalsh rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan penuaan.

● Baik untuk prostat- Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbuktikeupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikel bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

● Membaiki memori- Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan
 
Haa..cepat2...Buy 6 Free 1...Buy 1 with special price..Kongsi dengan kawan2 beli 6..dapat free 1..dapat keahlian percuma dan layak juga dapat bonus..waaa..berganda2 jimat beb.
 
 



 
 
 
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 


0 comments:

Post a Comment