15 February 2013

Kenapa Perlu Pilih Minyak Ikan Shaklee

Omega 3 dari Shaklee telah melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul. iaitu proses yang sangat mahal untuk dilakukan. Tetapi Shaklee telah melaburkan kos tersebut untuk mendapatkan minyak ikan yang bebas dari arsenik, merkuri, kadmium, dioksin dan PCB. Walaubagaimanapun harga bagi 90 kapsul minyak ikan terbaik ini tetap mampu milik. Bagi saya ia sudah terlalu murah untuk diri kita. 

Lepas tu kalau uolls tengok kat jadual perbandingan tu kat atas kan...kandungan DHA dan EPA Omega Guard ni 100% tau. dalam 1000mg Fish oil tu 540mg EPA dan 360mg DHA. haa uolls pun tau apa manfaat EPA dan DHA...kebanyakan makanan untuk bayi dan kanak-kanak memang ditekankan mengandungi dua bendalah ni untuk perkembangan otak mereka. lagi banyak saraf disambungkan lagi cepat pemikiran dorang berkembang. so fikir-fikirkan lah untuk bagi supplement terbaik untuk mereka.

Pastu nak share skit kat dalam Majalah I-sihat bulan Feb punya...ada artikel berbunyi begini "Menurut pakar dari Amerika Syarikat, sekiranya diet anda mengandungi kurang asid lemak omega-3, otak anda akan menjadi dua tahun lebih tua daripada umur sepatutnya. Kajian ini juga mendapati individu dengan tahap darah asid lemak omega-3 dibawah 25%, memberikan markah yang lebih rendah dalam ujian yang melibatkan penyelesaian masalah dan pemikiran obstrak."

Jadi...amat lah penting Omega dalam diet harian kita kan...tak kira peringkat umur. mak ayah kita, suami atau isteri kita, malah anak-anak juga.


nak tanya apa-apa tentang promosi OMEGA GUARD SHAKLEE ni..boleh la hubungi saya ye


untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com
sms / whatsapp :  012-610 2263




0 comments:

Post a Comment