08 October 2020

BELI 2 BOTOL VIVIX SHAKLEE PERCUMA BEG EXCLUSIVE


vivix shaklee

Hai korang, pagi ni Kakya nak share promosi terbaru dari Shaklee iaitu beli 2 botol Vivix Shaklee dapat percuma beg 25th annyversary yang exclusive ni tau. Yang best lagi korang boleh dapat daftar ahli shaklee secara percuma dengan permbelian set ni, juga penghantaran percuma di tanggung oleh shaklee. Haa best ke tak best. Promosi ini berlangsung sehingga 30 Oktober selagi stok masih ada.

Nak bagi jelas lagi dengan belian 2 botol Vivix Shaklee yang bernilai Rm760.00 ni korang akan dapat
1. Percuma keahlian shaklee bernilai Rm35.00
2. Percuma kos penghantaran bernilai Rm10.00
3. Percuma Beg 25th annyversary 
4. Cash rebate 5% bernilai lebih kurang Rm38.00

Antara manfaat dan kebaikan Vivix Shaklee 



Testimoni Vivix Shaklee




Haa banyak sangat khasiat Vivix Shaklee ni.. Kalau nak cuba ikhtiar masalah yang korang hadapi dengn Vivix Shaklee ni boleh la cuba. In Shaa Allah dapat membantu menstabilkan serta memperbaharui sel-sel badan. 

Kalau tempoh promosi Vivix Shaklee ni dah habis harga sebenar sebotol Vivix Shaklee ni Rm475.00. Beli 2 botol layak percuma keahlian dengan harga Rm760.00. Cuma tak ada la free beg yang exclusive tu. Jika berminat jangan segan silu untuk hubungi Kakya ye. Terus je tekan link whatsapp. Pos adalah percuma, penghantaran percuma sekitar Bandar Kinrara.

Oh ye, Belian sebotol Vivix dah layak dapat free membership Shaklee juga tau. Jika anda berminat untuk dapatkan Vivix ni dengan harga murah. Terus daftar ahli dengan harga ahli Vivix hanya Rm380 sahaja. 


Maklumat lanjut mengenai Vivix Shaklee juga ada disini. KLIK

Baca juga :


Salam, 
Ajuya Rashid
Hp / Whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Bandar Kinrara 

 


0 comments:

Post a Comment