16 March 2017

TESTIMONI ~ OSTEMATRIX UNTUK SEMBELIT

ostematrix shaklee


Perkongsian best dari group bisnes AR. sembelit hilang lepas 3 hari makan ostematrix, Alhamdulillah suka la kan. benda paling bermasalah bila tak membuang dalam sehari. kalau buang pun rasa macam tak habis je. itu la masalah nya. 

AR pun memang tak tinggal la ostematrix ni maklum ibu menyusu lagi banyak kalsium nak guna. esok kalsium sendiri tak ada anak pun kurang khasiat kalsium. nak minum susu jarang sekali sebab tu AR lebih mudah ambil ostematrix jugak. susu pun minum tapi kadang2. 

Bagi yang ada masalah sembelit tu..cuba lah ostematrix ni. Telan je 4 biji sebelum tidur cukup la 4 gelas susu sehari kan. Esok nya In Shaa Allah lancar pembuangan ke toilet. hehe





Untuk order dan sebarang pertanyaan. Boleh la berhubung dengan Ajuya Rashid di saluran berikut ( klik ) Call / sms : 012-6102263
Whatsapp : Ajuya Rashid 
Telegram : Ajuya Rashid 
Facebook Mesengger : Ajuya Rashid
Email : ya_rar@yahoo.com
Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.
Pengedar Shaklee (SID : 920211) Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.




0 comments:

Post a Comment