05 August 2016

FAEDAH PENGAMBILAN SUPLEMEN KALSIUM KETIKA DALAM PANTANG.

set pantang shaklee


"Kalsium adalah zat yang sangat penting bagi wanita dalam pantang untuk faedah dirinya dan juga bayi yang disusukan.

Kalsium sangat diperlukan untuk pembentukan tulang dan gigi yang sihat pada bayi yang disusukan. Bagi wanita yang sedang dalam pantang, selalunya tidak banyak bergerak dan kebanyakan masa mereka berbaring di atas katil.
Suplemen kalsium dapat menghalang pembentukan darah beku pada saluran darah ketika banyak berbaring dan tidak aktif semasa pantang.
Kalsium juga sangat penting memperbaiki fungsi saraf, bagi mengelakkan rasa kebas pada anggota kaki dan tangan mereka di samping mempercepatkan pengecutan otot rahem untuk kembali ke saiz asal.
Bagi wanita yang menyusukan anak, mereka memerlukan sebanyak 1,000 mg hingga 1,500 mg dalam sehari. "

Sape ada ikuti Dr Zubaidi di Facebook? AR memang follow dia. So banyak la info kesihatan yang dapat. In Shaa Allah banyak membantu AR dalam dunia kesihatan ni. Eceh...xde la..atleast sebagai rujukan. walaupun banyak lagi rujukan AR tapi sekurang2 nya menjadi salah satu sumber info kan. 

So..lepas je baca apa Dr Share...AR sendiri pun rasa AR ni tak cukup lagi ambil kalsium ni. Maklum la susu pun tak minum. Bukan tak nak minum tapi rasa leceh dan lama2 duk minum muak jugak kan. tak lalu beb. hehe. jadi yang paling senang skali AR telan je la Ostematrix Shaklee. confirm2 4 biji sehari cukup la 1000mg kalsium. In Shaa Allah 



shaklee putra heights

Hamil, menyusu dan pantang..jangan skip kalsium tau. risiko tinggi untuk kekurangan kalsium.

set pantang shaklee

Set hamil, set menyusu dan set pantang shaklee...untung set menyusu dan set pantang boleh tampang alfafa complex. baru la cukup nutrisi mommies. 


untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.

0 comments:

Post a Comment