22 March 2016

CADANGAN SET HANTARAN KAHWIN SKINCARE NUTRIWHITE SHAKLEE


Assalamualaikum uolls..12 March lepas berlangsung lah sudah majlis perkahwinan adik AR yang no 5. Alhamdulillah semoga beliau berbahagia dengan pasangan pilihan. 

Benda yang paling nak highlights mesti lah set hantaran kahwin ni..Alhamdulillah ada rezeki lebih boleh la AR sponsor set skincare Nutriwhite shaklee ni untuk beliau. Lagipun beliau memang pengguna tegar pencuci muka nutriwhite. 

Dalam set skincare nutriwhite shaklee ni ada 7 sebenarnya untuk yang betul2 lengkap. Tapi AR hanya sponsor yang basic sahaja untuk beliau. hehe nak lengkap sampai 7 beli sendiri ye. Untung dah hakak dah payung 3. ;)

1. Gentle action Make up remover
2. Foaming Cleanser
3. Softener
4. Daily Whitening Essence
5. Ultimate Lotion 
6. Spot treatment
7. Overnight Renewal Whitening

Yang paling basic untuk pengantin AR sediakan ialah..

1. Gentle Action Make up Remover
2. Foaming Cleanser
3. Ultimate Lotion


Sekitar Majlis Akad Nikah dan Bersanding Ara & Epul



Majlis akad nikah selepas solat jumaat 11 hb..tema warna biru. manakala awok2 warna hijau. 

Alhamdulillah...pengantin yang ke 4 dari 10 adik beradik..haa ramai lagi yang menanti tu


12hb Mac..Majlis bersanding..Tema white / silver untuk pengantin..pink / silver untuk family...Gambar kat atas tu tak penuh tu. susah sangat nak panggil semua orang bagi ada. masing2 bz. So ini gambar hp AR je. Tunggu photo rasmi dari photographer. 


Gambar kenangan anak2 dengan mak ucu dan pak ucu bersanding. Umi nya plak..ambil peluang kenakan pengantin. Suap pulut cicah garam dan gula. hehe...tak sedap la. eh sedap la...sweet and sour tu. hehe

Masa majlis sedang berlangsung Stok ESP Shaklee hakak sampai..hehe..terus bukak kasi pengantin selfie.haha..maap ye pengantin. terima kasih jugak sebab layan kakak mu.


untuk order secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.






1 comment: