19 February 2016

KOREA TRIP DAY 2 l PART 3 ~ YONG PYONG SKI RESORT


Dari Hotel Secret...terus ke Yong Pyong Ski Resort. Masa yang ditunggu2 oleh princess umi. nak main salji kata nya. On the way nampak je salji yang memutih. eceh


Perjalanan mengambil masa 2 jam ke Yong Pyong, Boleh la tidur sekejap dalam van. Tapi AR tak boleh nak tidur lebih teruja nak tengok pemandangan negara orang. kebanyakan kawasan yang dilalui sudah diliputi salji. waaahh



Sebelum tu kena sewa pakaian untuk bermain salji. Kos sewa pakaian termasuk goggle tu 50 dolar usd kot dan sudah termasuk dalam pakej.


Dah Sampai ke Yong Pyong Resort



Check in duluuu




Masuk bilik untuk berehat sekejap dan solat..terus ke ski resort. ada budak dah tak sabar dah 






Happy sangat dapat main salji...sejuk2 pun xkisah dah. muka dah hampir merah. 




Gaya je lebih ni..haha..main nya kelaut. AR main sekejap je nayli nak menyusu dan nampak kesejukan.  yang lain2 enjoy kat luar AR berehat dalam bangunan. 







Suasana malam hari, 2 orang budak yang suka sangat main snow. nak buat olaf tak jadi2. hehe...dah siap ke olaf?? belum..susah la..hehe rasakan.

Pemandangan dari bilik hotel. nak check out sudah..

Sempat ke ski resort untuk gambar kenangan


Bersambung...part 4





Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.



0 comments:

Post a Comment