06 August 2015

"SHAKE SHAKE SHAKLEE" OFFLINE COACHING BERSAMA JUTAWAN SHAKLEE DI SHAFTSBURY RESIDENCE, CYBERJAYA

coaching di shaftsbury residence

Bismillahirrahmanirrahim...Alhamdulillah 2 hari lepas AR berkesempatan untuk mengunjungi rumah "jutawan shaklee" iaitu Presidential Master Shareeza iaitu salah seorang penerima award "Million Dollar Earner" dari Shaklee. Beliau adalah bekas Engineer Syarikat Oil and Gas yang terkenal di Malaysia. Dan berhenti kerja setelah mendapat pendapatan lumayan dari Shaklee. 

Apa yang di beri In Shaa Allah AR akan semat dan sebarkan kepada organisasi AR pula. Bukan susah nak susah dan bukan juga senang nak senang. Semuanya kena dengan Ilmu. AR ni jarang berpeluang untuk menghadiri kelas2 ilmu macam ni. Kalau boleh semua nya nak Online je. maklum la anak ramai. tapi mujur la Master ni baik hati sangat offer sape2 je nak datang bila2 juz inform dan set masa. In Shaa Allah dia akan free kan masa. 

Walaupun santai2 tapi sangat bermakna..sesampai je di Shaftsbury Residence bukan apa yang AR tengok..tapi environment dan persekitaran nya yang nyaman dan cantik. Best tak duduk rumah macam ni..tapi pendapatan pasif kalah manager stesen minyak yang ada 10 cawangan..haha..tiba2. In Shaa Allah..Mimpi tak perlu bayar pun. Kejar lah yang penting Niat kena betul..Kita buat sesuatu hanya untuk Allah. 

AR suka andainya anda diluar sana nak join dan bersama2 AR dalam memperjuangkan hak wanita hanya dirumah. Sambil jaga anak dan rumah tangga. Dapat menjana pendapatan lebih dari makan gaji. In Shaa Allah. 



Untuk order produk Shaklee secara online terus dari Shaklee anda boleh klik ORDER NOW  ...pembayaran boleh dilakukan menggunakan KAD KREDIT atau KAD DEBIT sahaja. Bagi pembelian menggunakan Direct Transfer melalui bank atau nak COD SHAKLEE di kawasan berdekatan AR seperti PUTRA HEIGHTS, PUCHONG, SERI KEMBANGAN, BANDAR KINRARA, ALAM MEGAH dan SHAH ALAM boleh hubungi AR untuk aturkan pertemuan.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi AR untuk pendaftaran.



Untuk info lanjut atau pesanan
Pm di fb : Ajuya Rashid (SID 920211)
sms / whatsapp : 012-6102263
Pengedar Shaklee Di Putra Heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan dan Alam Megah, Shah Alam.


3 comments: