02 April 2014

PROMOSI APRIL 2014 ~ OSTEMATRIX SHAKLEE BUY 6 FREE 1



Dah habis promosi ESP..kini promosi Ostematrix pula...sumber kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. Formula yang unik dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati.
 
Ostematrix mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Nutrien-nutrient ini perlu diambil bersama2 untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kajian telah membuktikan supplemen kalsium dan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.
 
Nah ini la peluang untuk menikmati penjimatan berganda untuk sumber kalsium anda. ada yang kebas2 tangan atau kaki..mak2 kat kg yang tulang sudah kekurangan kalsium...elok sangat dihadiahkan supplement ini. bukan sahaja untuk kekuatan tulang..Malah elok untuk melembuhkan sisa buangan...yang selalu sembelit tu kan.
 
Dengan belian promosi ini.. anda hanya perlu membayar untuk 6 botol..tapi dapat 7 botol ostematrix (120bij). Bernilai RM366.00. Nak lagi jimat?? Anda hanya perlu menambahRm65.00 untuk menikmati harga ahli  yang jauh lebih murah.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 

0 comments:

Post a Comment