10 September 2013

Shaklee Di Alam Megah dan Shah Alam Selangor

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....Alhamdulillah kini anda boleh mendapatkan produk Shaklee kesukaan anda secara pick up atau COD (cash on delivery) dimana-mana kawasan berhampiran Alam Megah dan Shah Alam

Kini saya telah membuat beberapa tempat untuk penghantaran secara percuma ke beberapa tempat iaitu Putra Heights, Puchong, USJ, Bandar Kinrara, Seri Kembangan , Alam Megah dan Shah Alam.


Untuk membuat pesanan atau pertanyaan terus dan membuat temu janji boleh lah hubungi saya di 012-6102263 (sms/whatsapp). Jika masih tidak pasti untuk mendapatkan set atau produk yang bersesuain boleh la mendapatkan konsultasi secara percuma dari saya. Dapatkan harga istimewa dari saya.

Selain pick up atau COD di kawasan di Putra Height, Bandar Kinrara, Taman Equine, USJ, Shah Alam dan Puchong saya juga menyediakan penghantaran secara pos laju ke seluruh Malaysia. Biasanya penghantaran mengambil masa 2-3 hari bekerja. Alhamdulillah hingga saat ini tiada lagi masalah dari pos laju.




shaklee shah alam








Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 

0 comments:

Post a Comment