17 June 2013

Testimoni ESP Untuk Penghidap Kencing Manis

ESP dan Kencing manis shaklee
Bismillahirrahmanirrahim....Alhamdulillah..harini saya nak share testimoni dari mak saya sendiri...mak saya memang dah lama menghidap darah tinggi dan kencing manis.. Sebelum ni memang kami adik beradik selalu mencuba macam-macam supplement untuk mak. 
Alhamdulillah...darah tinggi dia boleh maintain...tak tinggi sangat kalau naik pun. sekrang pun dah maintain je..cumanya kencing manis susah betul nak turun.. Selalu cek bacaan 13, 15  yang paling tinggi 18 baru-baru ni. 

Saya baru start bagi mak Omega guard untuk dia maintain darah tinggi. lepas tu minggu lepas..kakak saya yang sulong bagi mak ESP. Seminggu mak amalkan dia bagitau kencing manis dia turun dari 15 ke 8. sangat banyak..sebelum ni x pernah pun sampai turun macam tu.. Nak tengok sikit masa lagi. Semoga ada perubahan yang lebih baik untuk mak. Happy dengar perkembangan kesihatan mak. 

ESP untuk kencing manis
Petikan dari whatsapp dengan kakak




ESP Shaklee untuk Kencing Manis







Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan

0 comments:

Post a Comment