27 May 2013

Vivix cepatkan sembuh luka pesakit diabetes

vivix sembuh luka orang diabetes

Seriau lak saya tengok luka ini..bila sahabat saya share kisah pesakit diabetes dia yang mencuba vivix. Alhamdulillah...habis je sebotol luka dan makin sembuh. Teringat ibu mertua saya yang sedang menderita sakit akibat terkena air panas dibahagian paha kanannya. In Shaa Allah saya akan cuba beli untuk dia. Sebelum ni saya tak yakin nak syorkan pada adik beradik ipar sebab siapa lah saya kan untuk masuk campur dalam hal mereka menguruskan ibu mereka. tapi suami selalu juga melawat. saya hanya boleh beri kata semangat. Semalam baru lepas melawat..dan saya syorkan beliau untuk cuba vivix ni...Alhamdulillah dia setuju. jadi saya dah order la satu untuk dia. sebab dia pun ada kencing manis dan darah tinggi. Luka kesan terkena air panas juga dah 3bulan, masih tak sembuh juga...kesian plak kita tengok kan. Nanti lepas cuba ni...saya akan update keadaan MIL dari masa ke semasa. In Shaa Allah...

Sifat Vivix yang Melindungi dan membaiki sellular DNA dan menggalakkan biogenesis mitochondria (pembentukan baru) dapat membantu dalam penyembuhan luka dengan cepat. 





Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan

0 comments:

Post a Comment